Košćata reklama, obilne obline i čudo od djeteta

Ovaj post želim napisati već neko vrijeme.

Otkako me jednom prilikom iz nekog časopisa ili kataloga kojeg sam prelistavao čekajući negdje nešto zaskočilo brdo nekakvih reklama za visoku modu.

Govorim o reklmanim slikama poput ove:





ili ove:






Mislim, ja sam vjerovatno zadnji koji bi nekome prigovarao zbog izgleda - pogotovo na mršavosti, ali uopće mi nije jasno što tu ima biti atraktivno.

Neki vele da su te mršave manekenke ideal homoseksualnim dizajnerima jer izgledaju kao dječaci.

Meni se ne čini tako. Ni za jednu od gornjih slika ne bih pomislio da je slika muškarca.

Očito je da su žene.

Ali strahovito mršave žene. Nezdravo mršave.

No sasvim sigurno je da nisu atraktivne. Zapravo, meni nisu atraktivne.

A ja očitonisam neko mjerilo stvari.

Imam jednu kolegicu na poslu - plavuša, visoka nekih metar osamdeset, uvijek na ogromnim petama i mršava, mršava. Ima bedro debljine moje podlaktice i to ne zato što ja imam posebno debele podlaktice.

I sad, uleti mi neki dan jedan slučajni kolega. Jedan od onih što obožavaju svijetu reći što misle i kad ih nitko ništa ne pita - i potpuno netipično za Engleza - nabaci gledajući u nju kako mu je ona baš, ono, super - a naročito mu se sviđa što je u tijelu "fit".

I gledam ja tu moju frendicu i ne mogu uopće skužiti što je tona njoj nekome atraktivno. Mislim, žena se oblači uočljivo, iz hlača se valjda jedva oguli naveče, suknjice, štiklice ... ali ja izbjegavam gledati u njenom smjeru kad obuče minicu ne iz pristojnosti, ne iz srama, nego jer me strah pogledati u one dvije borove iglice na kojima stoji ... strah me da ih ne slomim pogledom ...

I zbilja ne razumijem kako tako nešto nekome može biti atraktivno. privlačno. Sexy.

Što bi reko Zig




Po onim celebrity magazinima naletiš na slike poznatih koje izgledaju ovako:




U zadnje vrijeme, podigla se povika protiv košćatih manekenki i njihovog bolesnog izgleda, protiv London fashion weeka koji se nije ugledao na madridsku manifestaciju i zabranio nastup modelima "size 0".

Pa sada celebriti magazini i dalje obajvljuju iste slike samo što se sada sablažnjavaju kako su ženske grozno mršave i kao, brinu za njihovo zdravlje.

Što ih ne sprječava da dvije stranice dalje upozore kako se Charlotte Church opet udebljala ...






A ona je meni baš, ono ... zgodna.



Ovdje je rayvlače od nemila do nedraga za svaku stvar koju izvali, a izvaljuje zbilja više nego što treba.

No, imam za nju razumijevanja. Prvi ej album snimila kao dvanaestogodišnje dijete i bila svjetski hit - čudo od djeteta - voice of an angel.

Nisam pojma imao da je crkvena glazba takav business, a ona je bila jedan od najprodavanijih proizvoda.



Curica je prodala milione ploča, pjevala po svim najvećim dvoranama, pratili je veliki orkestri, namlatila brdo love.

I sad kad je u ranim dvadesetim - što bi trebala još učiniti? Malo se zeza sa pop glazbom - ide joj kako tako, ima svoj TV show, rodila je malu curicu sa svojim ragbijašem (jedan od rijetkih sramežljivih i simpatičnih ragbijaša ...)



Ona je jednostavno već sve ostigla i dopušta si kritiziranje tih estradnih wannabeja oko sebe.

Meni je to baš simpatično, jer mala nema dlake na jeziku, ali ono što veli uglavnom bih potpisao.

Dobro, u svom TV showu, ponekad bi pretjerala i ponašala se malo razmaženo, priča se da baš i nema mjere u piću i zabavama, ali njoj sam nekako skloniji oprostiti. Kao čudo od djeteta sigurno se morala puno toga odreći - a ne vjerujem da je svo to odricanje bio svojevoljan izbor dvanaestogodišnjakinje.

Pa zato, ako sad malo pretjeruje - bože moj. Čini mi se da ima dovoljno zdravu glavu da se zabavlja ali da ne prelazi baš sve granice.

A što se tiče izgleda, ja nemam ništa protiv objavljivanja takvih slika. Pa makar ispod njih pisalo da je opet nabacila koju kilu viška ...




* Slike za ovaj post pokupio sam s Interneta. Ovdje su radi ilustracije teme.

8 komentara:

Anonimno kaže...

Kolegica od metar i osamdeset kažeš? Plavuša?
Uf, ondak još samo da koju kilu nabacit...

Anonimno kaže...

CC any day.

Anonimno kaže...

Baš neki dan čitam kako WHO upozorava kako je zabrinjavajući broj svjetskog stanovništva sve deblji.
Nekako mi se čini da valjda ljudi odustanu od takvih izvitoperenih standarda "ljepote" i jednostavno se bace na žderanje, jer i onako nema šanse da stanu u reklamu :-)

Nego, ti se sjećaš 80-tih. Tada su zgodne cure bile komadi, djevojke s oblinama, osjećale smo se dobro kao mlade žene sa svojim atributima. Danas imam filing da cure počnu paničariti čim se te obline pojave. Daska-look za glupe krpice se traži. Tužno.

Anonimno kaže...

Tjah, danas bi se ona Andrićeva pripovijetka morala zvati 'Daska i look' ...

Anonimno kaže...

čim se nešto počne potencirati kao problem veliki, odmah je teže doć do rješenja. Hoću reć, hrpa mojih vršnjakinja (i ja snjima skupa) smo do nekih srednjih tridesetih (konkretno ja do 35-e negdje) izgledale kao zlatna sredina između gornjih manekenki i MsChurch u debeloj fazi, dakle - idealna ili skoro idealna figura. Uglavnom bez ikakvih dijeta i teretana (barem u mom slučaju, ništa od toga). Dakle, cijelih 35 godina svog života, što nije malo.
E, čak i sad kad imam look Charlotine mame, mogla bih se "vratiti", ali to zahtjeva - režim (na što ja odmah - režim:)
Strina

Anonimno kaže...

Baš lijepo što si se vratio. :-)

Unknown kaže...

jebate, pa one gornje ni u svoj traktor ne bih primio

a donja, uh...

Anonimno kaže...

ja imam jednu frendicu koja je full mršava, a i da se udeblja nebi izgkledala nikako. pozz